TAKILANLAROKEY SITAYLAA! İHBARLARINIZ İÇİN :takilanadam@hotmail.com

24 Haziran 2010 Perşembe

''Anne ben Demokratik Açılım Oldum,Hakkını Helal Et''


Paşazade Maksut,yine kendini çılgın bir maceraya atarak kendisini tanıyanları şaşırtmadı.Annesine gidip''Anne ben demokratik açılım oldum,hakkını helal et'' diyerek helallik isteyen Paşazade Maksut,plastik boncuk atar kalaşnikofunuda yanına alarak evden ayrıldı.Tek başına yürüyüşe geçen Paşazade,önce bir bankamatiği darp etti,sonrasında devriye gezen bir polis otosuna elindeki plastik kalaşnikofla ve patlamaya hazır torpillerle saldırıya geçti.Kısa süreli bir kovalamacanın ardından güvenlik güçlerince etkisiz hale getirilen Paşazade göz altına alınırken,olayda ölen ya da yaralanan olmadı.

BOYU DEVRİLESİCE,SEN KÜRT DEĞİLSİN Kİ NEDEN İSYAN ÇIKARDIN!

Olaydan sonra olay yerine gelen Paşazade'nin anne ve babası oğulları için sitem dolu sözler sarfetti.''Seni doğuracağıma taş doğursaymışım,hain evlat'' gibi ağır açıklamalar yapan acılı anne,Paşazadeyi evlatlıktan reddedeceğini beyan etti.

BAĞIMSIZLIK BENİM KARAKTERİMDİR!

Polise verdiği ifadede ''bağımsızlık benim karakterimdir'' dediği öğrenilen Paşazadenin bu sözü ne amaçla söylediği ise merak konusu oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder