TAKILANLAROKEY SITAYLAA! İHBARLARINIZ İÇİN :takilanadam@hotmail.com

23 Haziran 2010 Çarşamba

''Anne ben GTA Vice City oldum,hakkını helal et''


İzlediği filmlerin ve oynadığı video oyunlarının etkisinde kalarak sürekli olarak farklı bir çılgın maceranın peşinde koşan Paşazade Maksut,yine takılanlar erbabını şaşırtacak bir olaya imza attı.''Anne ben GTA Vice City oldum,hakkını helal et'' diyerek evden ayrılan Paşazade Maksut,bütün dükkanlara teker teker girerek ''benim için yeni bir görev var mı'' diye sordu.Bir konfeksiyon atölyesinde kanepe taşıyan,sonrasında kasabın para bozdurması için terziye gönderdiği Paşazade Maksut,en sonunda plastik boncuklu kalaşnikofuna davranarak ''başları geçelim artık,silahlı görev istiyorum!'' diye bağırarak etrafa rasgele ateş etmeye başladı.

6 ARAÇ GASPETTİ!

Sonrasında olay yerinden uzaklaşan Maksut,1 saat içinde arka arkaya 6 araç gaspetti. Duran araçların yanına aniden gelerek kapıyı açıp,şöför mahalindeki vatandaşları arabadan atarak hızla uzaklaşmak yöntemiyle araçları alıkoyan çılgın SivasLI,aynı yöntemi bir Aygaz tüp kamyonetinde uygulamak isteyince yakayı ele verdi.

POLİS MAKSUT'U TÜPÇÜ RIZA YEREBAKAN'IN ELİNDEN ZOR ALDI!

Arabası alıkonulmak istenen vatandaşın Paşazade Maksutu linç etme girişimi polis tarafından son anda engellenirken,''bula bula benim arabamı mı buldun eşşoğlueşşek!''diye kendisine bağıran Rıza Yerebakan'a Paşazade ''GTA Vice City oldum ben,seninle hesaplaşacağız!''diyerek cevap verdi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder