TAKILANLAROKEY SITAYLAA! İHBARLARINIZ İÇİN :takilanadam@hotmail.com

21 Haziran 2010 Pazartesi

''Anne Ben Sedat Peker Oldum,Hakkını Helal et''


Daha öncede ''Anne ben Che Guavera oldum ve Çılgın Sedat oldum''diyerek annesinden helallik isteyen neticesinde evlatlıktan reddedilen çılgın okey oyuncusu Paşazade Maksut,şimdide Sedat Peker oldu!Sürekli olarak youtube'dan Sedat Peker videoları izleyen Maksut,Sedat Peker'e benzemeye çalışıyor.Arkadaşları onun durduk yere tekbir getirerek bozkurt işareti yapmasından ve boncuk atan plastik kalaşnikofuyla sağa sola rasgele mermi sıkmasından büyük endişe duyuyor.

UZMAN PSİKOLOGLAR KİŞİLİK BÖLÜNMESİ YAŞIYOR DEDİ!

Her seferinde yeni ''birşey'' olup annesinin karşısına çıkan Maksut,uzmanlara göre ergenliği henüz tamamlamamış olmaya bağlı olarak kişilik bölünmesi yaşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder